31 Temmuz 2015 Cuma

Kara Lahanalı Makarna

Gün geçmiyor ki hamile kito sağlıklı yemekler yemek peşinde yeni tarifler uydurmasın :) Böyle lezzetli olunca da tarifi paylaşmak geliyor içimden. Sharing is caring :)

A, C, K vitaminleri ve magnezyum açısından zengin bir sebze olan kara lahana, hem antioksidan özelliğe sahip, hem kansere karşı koruyucu hem de bağışıklık sistemi için çok faydalıymış. Ben Baby Kale olarak aldım burdan, Bebek Kara Lahana :)  Normali de aynıdır sanırım. Daha önce almamıştım o yüzden bilmiyorum.

Tarife gelirsek:

Bir diş sarımsak ve 3 dal taze soğan zeytinyağında biraz çevirip, bir domatesi minik minik doğrayarak ekliyorsunuz. Üstüne kara lahanayı atıp birazcık daha çeviriyorsunuz. Tuz,  karabiber ve haslanmış makarnayı da tencereye atıp biraz daha karıştırınca tamam. Yanında yoğurt tavsiye ediyorum. Ben şu anda Florida'da olduğum için bizim yoğurdu marketten Greek Yogurt olarak aldım :)

Hem bu tarifte hem de tüm sebzelerde Turk usülü öldürene kadar pişirme yöntemini kullanmamanızı özellikle tavsiye ederim. Vitaminleri öldürmeyiniz. Ayrıca çok daha lezzetli oluyor ve her şeyin tadını ayrı ayrı alabiliyorsunuz.

Afiyet olsun!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder