18 Aralık 2015 Cuma

3-6 Ay Bebek Oyuncaklari

3 aylık bir bebek hangi oyuncaklarla oynar?

Rüya 4 aylık olacak 1 hafta sonra. 3-6 ay arası bebekler için asağidaki oyuncaklar öneriliyor, biz de Rüya ile bunlarla oynuyoruz. Sizinle de paylaşmak istedim :)

# Oyun Halisi: Bizimki Playgro Mutlu Ciftlik.  Farkli dokularda ve seslerde 7 küçük oyuncağı var. dokunma ve kavrama yetenekleri için iyi. Rüya çok seviyor. Kol ve bacaklar heyecanla hiç durmuyor, spor yapmış oluyor :) Tummy Time'lar için de ideal. İncelemek isterseniz burada var.

# Ev Tipi Ana Kucağı: Bizde Fisher Price var. Titreşimli. 3 pozisyonda kullanılabiliyor. 1 ve 2 yatar ve yarı oturur konumda oluyor ve sallanabiliyor, 3'te ise çocuk koltuğu gibi kullanılabiliyor. Asılı oyuncakları var. Ruya ilk başta bakıyordu sonradan uzanmaya başladı. Buradan inceleyebilirsiniz

# Peluş Oyuncaklar: Birkaç tane peluş ayıcığı var Rüya'nın. Yumuşacık. Ben de çok seviyorum peluşları :)

# Dönence: Rüya oynamak istediğinde veya sıkıldığında veya ben evde yalnızsam ve birazcık oyalanması gerekiyorsa yatağına yatırıp dönenceyi açıyorum ve çoook eğleniyor. Bizimki vtech, bu model. Çok memnunuz.

# Kumaş Kitap: Ben Amerika'dan almıştım. Ama burdaki Fisher Price da güzel görünüyor. Renkli olması dikkat çekiyor ve hışır hışır olduğu için dokunma ve kavrama için de çok iyi. Kucağınızda bebeğiniz, elinizde kitap, istediğiniz hikayeyi uydurabilirsiniz. Ben her gün okuyorum ve günün bu anını çok seviyorum. Başta çok tepki vermiyordu Rüya, şimdi tutuyor ve hoop ağzına götürmeye çalışıyor.

# Dişlikler, Çıngıraklar ve Diğer Sesli-Hareketli Oyuncaklar: Bu aralar Rüya'nın favori dişlikleri Bebedor içi su dolu ve Aden Anais tahta dişlik (akçaağaç ağacından bir parça) en sevdikleri. Kenarı dişlik olan çıngıraklı oyuncakları da seviyor ama ağzına götürmekte zorlanıyor. Bir de sıkınca öten peluş, kumaş çıngırakları var 2 tane. Bondigo ve Imaginarium.  Onları sıkıp ses çıkarınca gülüyor. Yakında kendisi de daha kolay kavrayacak. Örneğine buradan bakabilirsiniz. Burada da biiir sürü dişlik var bakınız :)

# Uyku Arkadaşları/Battaniyesi Amerika'dan almıştım 2 tane. Biri Baby Aspen biri Blanket&Beyond. İkisi de baykuş. Biri pembe biri mavi. Ben onlara bay baykuş ve bayan baykuş diyorum :) Pembe olanın kafasının içinde çıngırak var, mavide de emzik tutacak bölümü var. İkisi de uyurken yardımcı oluyor gerçekten, Ruya sarılıyor. (ellerini birleştirmeye çalışırken sarılmış oluyor biraz da :) ama hala tehlikeli biraz. Uyuduktan sonra alıyorum yavaşça çünkü kafasına geçirirse nefes almasını engelleyebilir. İlerde çok daha rahat kullanacağız bunları. Burada çok tatlı seçenekler var.

En önemlisi ve en güzeli neşeyle, mutlulukla bebeğinizle oynamak. Her şey anında oyuncağa dönüşebiliyor mutlu bir bebek ve yaratıcı bir anne için :) Herkese keyifli oyunlar.

Yazımın kaynağına buradan ulaşabilirsiniz: http://www.babycenter.com/0_toys-for-3-to-6-month-olds_818.bc

Oyun halısı, dönence ve ana kucağı Arya'dan Rüya'ya hediye. O oynamış, büyümüş @ekemisanne de özenle saklamış ve bize getirmiş. Tekrar teşekkür ederiz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder