15 Aralık 2015 Salı

Bugunlerde ben. Aralik 2015.

Iyi geceler. Bir suru sey var yapmak istedigim bu aralar. Mesela evde degisiklikler. Bu aralar dekorasyon fikirlerini kaydediyorum telefonuma. Bu evde pek degisiklik yapamiyor olsak da baska evde olur. Dursun kenarda. Simdi dukkani tasiyoruz, oranin dekorasyonu ile ilgileniyorum. Yeni ortaklarimiz var. Yeni bir heyecan. Alisveris yapmak istiyorum ama cikamiyorum pek bugunlerde. Yapmam gereken isleri hic yapamiyorum. Saclarimi gittikce daha da kisaltiyorum 😊 Arkadaslarimla hic gorusemiyorum. Ben cikamiyorum, onlar da gelemiyor :) cok ama cok yemek yiyorum doymuyorum 🙈 Evden calismaya basladim, social media management yapiyorum. Ruya hayatimin merkezinde, ben de onun icin oyleyim :) O kadar cok seviyorum ki onu, hic doyamiyorum. Her gun buyuyor ve anne olmak her gun daha da guzellesiyor. Bunu sayfalarca yazsam anlatamam. Sevgilimi de her gun daha cok seviyorum :) Ailenin yaninda olmasinin ne kadar guzel bir sey oldugunu daha iyi anliyorum. Bazi insanlari cok ozluyorum. Neden bunlari yazdim? Hem paylasmak guzel. Hem de bugunlerde olanlarin kayitlara gecmesi guzel. Yillar gececek ve geri donup okudugumda bugunlerde nasil hissettigimi hatirlayacagim. Siz de yazin derim, cunku zaman cok cabuk geciyor ve ne yazik ki unutuyoruz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder