8 Kasım 2016 Salı

hepsini yapmak istiyorum. hiçbirini yapmak istemiyorum.

mesela şu ojeleri cıkarmak istiyorum. yenisini sürmek.

ev temiz olsun istiyorum ama temizlikçi gelsin istemiyorum. kendim temizlemek istiyorum ama temizlikte kaybolmak istemiyorum. annem yapsın yorulsun istemiyorum. ama iş bölümü yapıyoruz ve bi taraftan bakınca cok sürmeden oluyor bitiyor temizlik böyle. tüm günü almadan. yer yerinden oynamadan :)

bir iş başlatmaya çalışıyorum ama yapamıyorum. hem bu yeni işi hiç bilmediğim için hem de bir türlü konsantre olmadığım için ilerleyemiyorum. çok yavaş ilerleyebiliyorum diyelim.

sağlıklı beslenmek istiyorum.

spor yapmak istiyorum.

hala her gün kalkıp makyaj yapıyorum :)

girls night out yapmak istiyorum ama planlamıyorum.

bilgisayarı açınca alışveriş yapıyorum. cok büyük iş çünkü :)

Rüya'yı anneme bırakıp ortadan kaybolmuyorum saatlerce. mesela 3 saat gitmiyorum bir yere hiç :) yerinde bir saniye durmayan küçük kuduruk kedimin iki saatte bir beslenme saati olduğu için ve annem o yiyecekleri hazırlarken rüya'ya bakması çok zor olduğu için vs vs.. ama yolları var tabii ki. olabilir bir hali var bu işin. ama yapamıyorum. henüz.

hem her şeyi yapmak için büyük bir motivasyonum var hem de hiçbirini yapacak halim yok :)

ilk çalışmaya başladığım zamandan beri hayatımda ilk defa 3-5 tane seyi planlayıp önceliklendirip bitirmeden günler geçiriyorum. ne günleri! aylardır böyle.  bir zamanlar multi tasking canavarıyken artık 1 (yazıyla bir) görev için harekete geçmek konusunda bile bayaa sorun yaşıyorum bazen :)

şimdi daha fazla yazamıyorum yakında yazıcam.

Rüya uyandı.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder