28 Mayıs 2016 Cumartesi

Yenidoğan Bebek Ürünleri

Bu post hamileler ve yeni dogum yapmis anneler icin gelsin ☺ bu urunlerden ben 5 disinda hepsini kullandim. Simdi sirayla yazayim:  1-Cok nadir emzirme yastigi ile emzirdim. Ruya oturmaya basladiginda bir sure destek icin kullandim. 2-Bu kuvetin aynisini almistim cok rahatti ve sevimli, kucuk bi sey. Markasi The First Years. Tasiyamayacagim icin uzulerek Amerika'da biraktim. 3-Ayni pompayi kullandim. Medela, manuel. Benim gibi cok sagma ihtiyaci duymayacaksaniz manuel oneririm. Ben emzirdigim sure boyunca cok sık sagmadim sutumu. 4- Once basit bir ates olcer almistim sonra daha kolay olacagi icin Braun kulaktan ates olcer aldim ben de. 5- Bu unlu kitabi okumadim cunku doktorumuzun/hemsirelerin onerileri + icgudulerim ile davranip gerektikce arastirmak istedim ben biraz :) 6- Bol bol muslin ortu aldim. Cok isime yaradi. Hala da kullaniyorum. Havlu da oluyor battaniye de carsaf da guneslik de puset ortusu de :) 7- Bu kremi aldim ama daha cok Earth Mama Angel Baby kullandim. Neyse ki azicik yaram oldu ve cok cabuk iyilesti. 8- Hala bu Avent Soothie emzikleri kullaniyor Ruya 9- Hem Little Remedies hem de Mommy's Bliss Gas Drops ve Gripe Water kullandik gaz zamanlarinda. Ise yariyordu. Hickiriklsr icin de super Gripe Water. 10- Dr Brown's biberon setini aldim ama once daha cok Medela pompanin biberonunu kullandik. Simdi hem bunlar hem Chicco ve Lansinoh karisik gidiyoruz.

Umarim faydasi olur bu postun😊
Not: Ruya'nin ilk gunlerini cok ozluyorum ☺

Gorsel kaynagi: made to be a momma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder