30 Mayıs 2016 Pazartesi

Evde yogurt makinesi ile yogurt yapmak

Tefal yoğurt yapma makinesi ile yapiyorum. Bu makineyi aldim cunku sutu isitmadan oda sicakliginda yogurt yapabiliyorsunuz. Ne kadar az is o kadar iyi 😉 mutfak kucuk oldugu icin 1 litrelik kompakt olanindan aldim. Isterseniz 6 adet kucuk kap da alabiliyormussunuz ben almadim. Icinden cikan 1 litrelik kapta yapiyorum. Cok dolu bir corba kasigi yogurdu sutle tam karisana kadar bir kasede elde cirpiyorum. Sonra kabina koyuyorum. 11 saate kuruyorum. Sabah calistirip aksam bitince dolaba atmak iyi oluyor cunku yogurt olduktan sonra da bir sure buzdolabinda beklemesi tavsiye ediliyor. Marketten gunluk sut aliyorum. Organik yogurtla yapiyorum. Yogurt olduktan sonra kendisini de maya olarak kullanabilirsiniz. Kolay gelsin ☺

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder